söndag 10 mars 2013

Massa minus centimertrar!

Har känt sista veckan att jag mina lår och mage har känts mindre och det har den oxå ;)
Byxorna har suttit lösare på jobbet bl.a.


Idag var jag tvungen att mäta mej igen och väga mej.....!
Detta vart resultatet!

10:e MARS 2013:
  • Vikt: 97,9 kg                                              ( -0,7 kg Sedan den 19:e februari )
  • Bröst: 112 cm                                            ( -4 cm sedan 19:e feb)
  • Armar: 38 cm                                            ( -0 sedan 19:e feb)
  • Midja: 98 cm                                             ( -2 cm sedan 19:e feb)
  • Kärlekshandtag: 120 cm                            ( -3 cm sedan 19:e feb)
  • Rumpa: 121 cm                                         ( -2 cm sedan 19:e feb)
  • Lår: 70 cm                                                ( -3 cm sedan 19:e feb)

För dej som tycker detta är kul att följa så finns det kategorier här till höger ------>
som heter "Min viktresa" om du trycker på den får du upp alla vikt inlägg jag gjort! 




SOMMAREN 2013 HERE I COME!

Inga kommentarer: